Hogyan regisztrálhatok?

A regisztráció a rendszerbe ingyenes és gyors. Kattints a “regisztráció” menüpontra, majd add meg a következő adatokat: e-mail cím, neved, nemed, lakóhely (az a település, ahol élsz), valamint jelszó.
Ezután a megadott e-mail címedre egy levelet küldünk. Miután a levélben kapott linkre kattintottál, be is léphetsz a rendszerbe!
A regisztráció során megadott adataid bizalmasan kezeljük, nem adjuk át harmadik félnek. A többi felhasználó a neved, nemed és lakóhelyed látja (valamint az e-mail címed, ha engedélyezed)

Mit tegyek ha a regisztráció során nem kaptam meg a levelet?

Kattints az “elfelejtett jelszó” menüpontra, add meg az e-mail címed, válaszd ki a “Nem kaptam meg az aktiváló e-mailt” opciót, add meg a biztonsági kódot. A tovább gombra kattintás után küldjük is az új aktiváló levelet.

Mit tegyek ha elfelejtettem a jelszavam?

Kattints az “elfelejtett jelszó” menüpontra, add meg az e-mail címed, válaszd ki az “Elfelejtettem a jelszavam” opciót, add meg a biztonsági kódot. A tovább gombra kattintás után levélben új jelszót küldünk. Ezt belépés után tetszés szerint megváltoztathatod.

Hogyan változtathatom meg a megadott e-mail címem?

Bejelentkezés után kattints az “Adatlap szerkesztése” menüpontra, majd az “E-mail” fülre. Add meg az új e-mail címed, írd be a jelenlegi jelszavad majd kattints a mentés gombra.

Hogyan változtathatom meg a jelszavam?

Bejelentkezés után kattints az “Adatlap szerkesztése” menüpontra, majd a “Jelszó” fülre. Add meg a jelenlegi jelszavad és azt az új jelszót, amire cserélni szeretnéd a jelenlegi kódot. Ezután kattints a mentés gombra.

Hogyan működik az üzenőfal?

Az “Üzenőfal” segítségével megoszthatod gondolataid barátaiddal. Az ide felírt üzeneteket az összes barátod látja a rendszerben és reagálhat rájuk hozzászólások formájában.

Hogyan töltsem ki az adatlapom?

Bejelentkezés után kattints az “Adatlap szerkesztése” menüpontra. Itt megadhatod az alapvető információkat magadról, fotót tölthetsz fel, megadhatod kedvenceid, elérhetőségeid, stb.

A jogosultság fül alatt szabályozhatod, hogy kik és mit láthatnak az itt megadott adataidból.

Kik és mit látnak az adataimból?

Valamennyi felhasználó látja a neved, településed és nemed. A többi adat megjelenését szabályozhatod az “Adatlap szerkesztése” menüpont “Jogosultságok” füle alatt.

Az “Adatlap idegenként” menüpontban meg tudod nézni, hogy látja az adatlapod a rendszer olyan felhasználója, akivel még nem jelöltétek ismerősnek egymást.

Az “Adatlap barátként” menüpontban pedig azt látod, hogy a chefclubos barátaid hogyan látják az adataid.

Hogyan hívhatom meg a barátaimat?

Kattints a “Meghívók” menüpontra, majd a “Meghívó küldése” feliratra. Itt add meg a meghívni kívánt barátod e-mail címét és nevét.

Miután a küldés gombra kattintasz, a megadott e-mail címre meghívót küldünk. Ha a meghívott elfogadja a felkérést - azaz regisztrál a rendszerbe - automatikusan a barátaid listájára kerül.

Hogyan üzenhetek a chefclubon a barátaimnak?

A rendszerben barátaidként szereplő felhasználóknak a legegyszerűbben úgy üzenhetsz, hogy a “Postafiók” menüpontra kattintasz, majd a jobb felső sarokban látható “Új” gombbal új üzenetet szerkesztesz.

A címzett listából kiválasztod azt a barátodat, akinek üzenni szeretnél, megírod a levelet majd a küldés gombra kattintasz. A címzett e-mailben értesítést kap arról, hogy üzenetet küldtél neki.

Hogyan küldhetek üzenetet olyan felhasználónak, aki még nem a barátom a chefclubon?

A felhasználó adatlapján vagy a felhasználók listáján kattints a kis levél ikonra, így üzenetet küldhetsz olyan felhasználóknak is akik még nem barátaid a rendszerben.

Hogyan találhatok ismerősöket, barátokat a chefclubon?

Kattints a “Barátok - barátok keresése” menüpontra, itt lehetséges ismerősöket találsz. Ha nem találsz ismerősöket így sem, próbáld ki az ismerőskeresőt, ahol név szerint kereshetsz.

Jó ötlet még a meglévő barátaid adatlapján látható ismerősöket (barátait barátaid) is megnézned, minden bizonnyal találsz köztük barátokat.

Hogyan jelölhetek valakit ismerősnek?

A felhasználó adatlapján vagy a felhasználók listáján látható “barátnak jelölöm” gomb segítségével ismerősnek jelölhetsz valakit a chefclubon.

Ekkor az ismerősöd egy levelet kap arról, hogy barátnak jelölték, így visszaigazolhatja a kapcsolatot.

Barátnak jelöltek, hogyan igazolhatom vissza a kapcsolatot?

A meg nem erősített kapcsolatokat a “Barátok - függő kapcsolatok” menüpont alatt találod. Az itt található felhasználók adatlapján vagy a listában kattints a “visszaigazolom” (zöld pipa) ikonra.

Tévedésből jelöltem valakit, vagy nem ismerem azt, aki barátnak jelölt. Hogyan törölhetem a kapcsolatot?

Ha már visszaigazolt kapcsolatról van szó, kattints a kapcsolat törlése ikonra a felhasználó adatlapján vagy a barátaid listáján.

Ha még nincs visszaigazolva a kapcsolat, kattints a “nem ismerem” (piros iksz ikonra).

Mire jó a piactér?

A piactéren a rendszerben jelenlévő cégek tölthetik fel keres-kínál típusú hirdetéseiket. A feltöltött hirdetések maximum 30 napig élhetnek, így garantáljuk, hogy ne elavult, már nem aktuális tételek szerepeljenek a listában.
Ha valamelyik ajánlat felkeltette az érdeklődésed, üzenj a hirdetőnek a piactéri ajánlat adatlapján, vagy a hirdető cég profil oldalán feltüntetett elérhetőségek (email, telefon, fax, stb.) valamelyikén.

Csak cégek hirdethetnek a piactéren?

Igen, a rendszerben csak cégek hirdethetnek.

Hogyan tölthetem fel cégem adatlapját?

Kattints a bal oldali menüben látható “Cégeim” menüpontra, majd a megjelenő oldal jobb felső sarkában látható “Új” ikonra. Add meg a cég nevét, és típusát (étterem, hotel, beszállító, szolgáltató, stb.). A cég további adatait (elérhetőségek, cím, logó) is feltöltheted itt.

Hogyan tölthetem fel cégem logóját?

Kattints a bal oldali menüben látható “Cégeim” menüpontra. Itt felsorolásszerűen láthatod a rendszerbe felvitt cégeidet (több is lehet). Az adott cég adatlapjának szerkesztéséhez kattints a táblázatban látható “szerkesztés” feliratra. A logó fül alatt feltöltheted a kívánt képet és a továbbiakban ez szerepel céged logójaként.

Utólag hogyan szerkeszthetem cégem adatlapját?

Kattints a bal oldali menüben látható “Cégeim” menüpontra. Itt felsorolásszerűen láthatod a rendszerbe felvitt cégeidet (több is lehet). Az adott cég adatlapjának szerkesztéséhez kattints a táblázatban látható “szerkesztés” feliratra.

Mik az események?

Eseményeket cégek hirdethetnek meg (pl. akciók, bulik, stb.). A meghirdetett események megjelennek az adott cég adatlapján.

Hogyan vihetek fel új eseményt?

Jelentkezz be, keresd meg céged adatlapját (legegyszerűbben a cégeim menüpont alatt találod meg), majd a cég kezelése legördülő menüből válaszd ki az “események kezelése” opciót. Itt új eseményeket vehetsz fel (“Új” ikon a jobb felső sarokban), illetve szerkesztheted és törölheted a meglévőket.

Hogyan tölthetem fel cégem galériáját?

Jelentkezz be, keresd meg céged adatlapját (legegyszerűbben a cégeim menüpont alatt találod meg), majd a cég kezelése legördülő menüből válaszd ki az “galéria kezelése” opciót.

A fotóid számára külön mappákat hozhatsz létre (jobb felső sarokban “mappa” ikon). Ezután a “feltöltés” ikonra kattintva a kívánt mappákba csoportosítva töltheted fel a fájlokat. Ha szeretnéd, képaláírásokat is megadhatsz.

Hogyan kezelhetem cégem piactéri ajánlatait?

Jelentkezz be, keresd meg céged adatlapját (legegyszerűbben a cégeim menüpont alatt találod meg), majd a cég kezelése legördülő menüből válaszd ki az “piactér kezelése” opciót. A megjelenő ablakban az “Új” ikonra kattintva tudsz új ajánlatot feltölteni.

Válaszd ki, hogy melyik kategóriába kívánod feltenni a hirdetést, kínálod-e vagy keresed-e az adott tételt, stb.

Feltöltés után akár fotót is tölthetsz fel az ajánlathoz.

Ha a rendszerben valaki érdeklődik az ajánlatod iránt, arról értesítő üzenetet kapsz.

Hogyan kezelhetem cégem állásajánlatait?

Jelentkezz be, keresd meg céged adatlapját (legegyszerűbben a cégeim menüpont alatt találod meg), majd a cég kezelése legördülő menüből válaszd ki az “állásajánlatok kezelése” opciót. A megjelenő ablakban az “Új” ikonra kattintva tudsz új ajánlatot feltölteni.

Ha egy állásra jelentkezik valaki a rendszerben, arról értesítő üzenetet kapsz.

Csak én kezelhetem a cégem adatait?

Alapesetben igen, de ha azt szeretnéd, hogy egy kollégád kezelje, arra is van mód! Először is a kollégának kedvencnek kell jelölnie a céget (csillag ikon a cég adatlapján vagy a cégek listájában). Ezután a felhasználó megjelenik a cég adatlapján a “rajongók” dobozban. Itt kattints az “összes rajongó” feliratra.

Ha a felhasználó neve melletti “kinevezés adminisztrátorrá” linkre kattintasz, az adott felhasználó is tudja a céget (adatokat, képeket, állásajánlatokat, eseményeket, piacteret) kezelni.

Egy adott cég összes adminisztrátora kap üzenetet a chefclubról, ha a céggel kapcsolatban történik valami?

Igen. Valamennyi adminisztrátor kap levelet, ha a piactérrel kapcsolatban érdeklődik valaki, vagy állásajánlatra jelentkeznek.